pH/ORP merilec AD14 + tekočina za shranjevanje elektrod 20mL
Profesionalni in zanesljiv, uveljavljen merilec pH in ORP (oksidacijsko redukcijski potencial) vode in drugih tekočin. Za natančne in zanesljive rezultate merjenj. Primeren za merjenje ORP vode, ki jo pijemo ali ORP drugih tekočin (sokov, čaja). Hkrati dobimo tudi vrednost pH tekočine in temperature.
Primeren za domačo uporabo, merilec uporabljajo tudi na IZOBRAŽEVALNIH USTANOVAH (BIOTEHNIŠKE FAKULTETE, FAKULTETE ZA KEMIJO, AGRONOMIJO.)
MERJENJE pH in ORP vrednosti z ADWA AD14 pH/ORP meter - pH merilec - ORP tester- merilec TEMPERATURE
ORP oz. oksidacijsko redukcijski potencial je enota merjenja oksidativnosti vode oz. drugih tekočin.
Pozitivne vrednosti ORP, kot jo ima npr. voda iz mestnega vodovoda ali iz steklenic, ki jih kupujemo v trgovini pomeni, da ima voda močno vrednost OKSIDATIVNOSTI, medtem, ko NEGATIVNA vrednost ORP pomeni, da ima voda oz. tekočina močno antioksidativno vrednost in s tem pozitivno vpliva na naše celice in jih ščiti pred prostimi radikali.
Merjenje ORP vode in drugih tekočin je izrednega pomena za naše zdravje, ker lahko nadzorujemo kakšno tekočino in hrano vnašamo v naše telo in lahko bistveno pripomoremo k izboljšanju našega zdravja.
NASVETI PRI SHRANJEVANJU MERILNIKA:
Tekočino za shranjevanje elektrod nalijete v pokrovček merilca - skoraj do polovice - in ga daste na merilec.
Elektroda naj bo vedno v tekočini za shranjevanje elektrod Kcl PRO, kadar ga ne uporabljate, da se ne izsuši.
Merilec kalibrirajte ob pogosti uporabli vsaj enkrat na mesec ter obvezno po merjenju agresivnih tekočin.
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.