SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA  SPLETNE TRGOVINE ekopomurje.si

 

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine ekopomurje.si (dalje splošni pogoji poslovanja)so sestavljeni v skladu z Zakon o elektronskem poslovanju na trgu (Uradni list RS, št. 96/09 – uradno prečiščeno besedilo, 19/15, 189/21 – ZDU-1M in 18/23 – ZDU-1O; dalje ZEPT), Zakonom o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 130/22; dalje ZVPot-1), Obligacijskim zakonikom ((Uradni list RS, št. 97/07 – uradno prečiščeno besedilo, 64/16 – odl. US in 20/18 – OROZ631; dalje OZ) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov ((Uradni list RS, št. 163/22; dalje ZVOP-2).

 

PROSIMO VAS, DA SPLOŠNE POGOJE POSLOVANJA PRED UPORABO SPLETNE TRGOVINE PAZLJIVO PREBERETE.

S spletno trgovino upravlja družba BONI – MAT, projektiranje, trženje in proizvodnja, d.o.o., Lendavska 1, SI-9000 MURSKA SOBOTA; matična številka: 1839209000, ki jo zastopata direktorica Urška Bonfarti Babič in prokurist Jožef Bonifarti in ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja.

Spletna trgovina je odprta od ponedeljka do petka, med 8.00 in 17.00 uro. E poslovanje poteka po telefonu ali preko elektronske pošte.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Uporabnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila.

S potrditvijo naročila se šteje, da je uporabnik seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom.

 

  1. OPREDELITEV POJMOV


1. Upravitelj spletne trgovine ekopomurje.si in ponudnik storitev e poslovanja je družba

     BONI-MAT d.o.o., Lendavska 1, SI-9000 MURSKA SOBOTA

     Kontakt:

     Telefon : 041-567-794   Urška Bonifarti

     E-pošta: info@ekopomurje.si  
 
     Delovni čas spletne trgovine:

Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan.

Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine.

Ponudnik ne prevzema odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi neznanja uporabe, kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno, lahko tudi za daljši čas, motile uporabo.  

2. Uporabnik je oseba, ki uporablja informacijski sistem spletne trgovine ekopomurje.si, torej kupec v spletni trgovini


3. Spletna prodajalna je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov ponudnika končnemu uporabniku oziroma kupcu.

 

  1. REGISTRACIJA IN PRIJAVA
     

Uporabnik se lahko za opravljanje nakupov preko spletne prodajalne registrira, pri čemer pa registracija uporabnika za oddajo naročila ni pogoj.

Za izvedbo registracije pred prvim nakupom je uporabnik dolžan vnesti svoje osebne podatke (ime, priimek, naslov, elektronski naslov). V primeru nakupa s strani podjetja je obvezen tudi naziv podjetja in davčna številka podjetja.

Ob registraciji v spletno prodajalno uporabnik pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo, ki si ga izbere sam.

Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane registrirani uporabnik.

Registrirani uporabnik  se pred vsakim nadaljnjim nakupom v spletni prodajalni prijavi s svojim uporabniškim imenom in geslom.

 

  1. POSTOPEK NAKUPA

Uporabnik posamezen izdelek izbere s klikom "Dodaj v košarico" in nato vpiše število kosov izbranega artikla.


Če želi uporabnik nadaljevati z izbiranjem izdelkov, nadaljuje s klikom "Nadaljuj z nakupom".

Če izdelka v košarici uporabnik ne želi, ga lahko kadarkoli odstrani s klikom "Izbriši".

Število kosov posameznega izdelka lahko uporabnik kadarkoli spremeni s  klikom "Osveži".

Ko imate vse kar želite kupiti v košarici, s klikom  "Na blagajno".

Postopek nakupa je v nadaljevanju sestavljen iz treh korakov: 1. vnos osebnih podatkov in izbor načina dostave ter plačila; 2. pregled in potrditev naročila in 3. potrdilo o oddanem naročilu.

 

Postopek naročanja lahko uporabnik prekine v vsakem trenutku tako, da zapre okno brskalnika, razen v primeru, da je bilo naročilo že potrjeno z gumbom »Potrditev naročila«. V

 

tem primeru se za morebitne dodatne informacije uporabnik lahko obrne na ponudnika (kontaktni podatki navedeni zgoraj).

Po zaključku nakupa spletna prodajalna samodejno "generira - ustvari" in pošlje elektronsko poročilo s podrobnostmi oddanega naročila (izdelki, cene, količine, uporabnikovi podatki).

Po uspešni oddaji naročila bodo izdelki v najkrajšem možnem roku poslani na naslov, ki ga je uporabnik izbral kot naslov za dostavo.

 

  1. INFORMIRANJE UPORABNIKOV


Ponudnik se zavezuje, da bo uporabniku vselej v jasni in vidni obliki zagotovilo informacije o:

  1. svoji identiteti (ime in sedež naslov družbe-ponudnika storitev e poslovanja)
  2. kontaktnih podatkih, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (elektronska pošta, telefon) ter naslov, na katerega lahko uporabnik naslovi pritožbo;
  3. bistvenih značilnostih blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami);
  4. dobavljivosti izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku);
  5. pogojih dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave);
  6. končni ceni izdelkov, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene, posebej jasno pa mora biti razvidno, ali cene vsebujejo davke in stroške prevoza;
  7. načinu plačila in dostave;
  8. časovni veljavnosti ponudbe;
  9. pogojih, rokih in postopku za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe v skladu s 134., 135. in 136. členom ZVPot-1, skupaj z obrazcem za odstop od pogodbe iz 5. odstavka 138. člena ZVPot-1;
  10. stroških vračila blaga v primeru odstopa  od pogodbe;
  11. postopku o pritožbi.

 

  1. CENE

Vse cene so navedene v EUR (evrih) in vključujejo 22 % davek na dodano vrednost (DDV).

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, razen v primeru akcij, ko je veljavnost ponudbe posebej označena.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Po oddaji naročila uporabnik prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto oziroma zavrnjeno.

 

 

  1. NAČIN PLAČILA, POTRDITEV PLAČILA IN RAČUN

Ponudnik sprejema sledeče načine  plačila:

  • plačilo po predračunu
  • plačilo s kreditno kartico (visa, mastercard, …)
  • plačilo preko monete.

V primeru plačila po predračunu znaša rok za plačilo izdelkov 15 dni od prejema predračuna.

Originalni račun bo v fizični obliki ali na drugem trajnem mediju uporabniku vročen hkrati z vročitvijo  izdelka, oziroma ob prevzemu blaga na dogovorjenem prevzemnem mestu.

Pri poslovanju z javnim sektorjem se izda e-račun, zato se račun v fizični obliki ne pošilja naročniku.

Na računu so razčlenjeni cena, davek in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah najkasneje v 8 delovnih dneh obvestiti ponudnika. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ponudnik ne upošteva.

 

  1. DOSTAVA

Naročeni izdelek se uporabniku lahko dostavi po pošti ali z osebnim prevzemom v skladišču ponudnika.

Za osebni prevzem v skladišču  se  mora uporabnik najaviti en dan prej na tel. št. 00386 41 567 794.
 

Po pošti dostavlja izdelke Pošta Slovenije d.o.o., zato za način dostave veljajo splošni pogoji Pošte Slovenije d.o.o.

Ponudnik zagotavlja dostavo izdelkov po pošti na območju Slovenije, Hrvaške in  Avstrije.

V kolikor rok dostave posameznega izdelka znaša več kot 5 delovnih dni, ponudnik o tem obvesti kupca.

 

  1. GARANCIJA

Ponudnik za izdelke iz spletne prodajalne zagotavlja garancijo:

  • za merilno tehniko, filtre za vodo in klasične grelne pipe, pipe 3 v 1 za filtrirano vodo, vodne fontane – 1 leto;
  • za stiskalnico za domače stiskanje olja ter grelno pipo iz nerjavečega jekla – 2 leti.

 

Za ostale izdelke, ki niso tehnično blago in zanje ni predpisana obvezna garancija, ponudnik zagotavlja garancijo v trajanju najmanj 1 mesec od vročitve pošiljke.

 

Ponudnik po preteku garancijskega obdobja še 5 let zagotavlja potrošniku vzdrževanje, nadomestne dele in priklopne aparate proti plačilu.


Pri spletnem nakupu garancija prične veljati z dnem vročitve naročenega izdelka.

 

Uporabnik uveljavlja pravice iz garancije skladno z navodili za uveljavljanje garancije, ki so priložena izdelku. Za uveljavljanje garancije uporabnik kontaktira prodajalca za nadaljnji postopek. Izdelek je potrebno vrniti po pošti ali ga dostaviti na prevzemno mesto v originalni embalaži s priloženim računom ter izpolnjenim garancijskim listom. Pošiljk z odkupnino ponudnik ne bo sprejel.

 

  1. VARSTVO POTROŠNIKOV

 

  1. PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima uporabnik – potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Pri prodajni pogodbi začne odstopni rok iz prejšnjega odstavka, teči z dnem, ko potrošnik pridobi dejansko posest nad blagom.

Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije zgolj stroške vračila blaga.

Z uveljavitvijo pravice do odstopa od pogodbe prenehajo obveznosti strank glede izpolnjevanja pogodbe ali sklenitve pogodbe, kadar je dal ponudbo za sklenitev pogodbe potrošnik.  

Ponudnik vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če se je izrecno strinjal z uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov, v roku 14 dni po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe.

Potrošnik ni upravičen do povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno  najugodnejša pošiljka, ki jo ponuja ponudnik.

Če je potrošnik izdelek že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči ponudniku oziroma od njega pooblaščeni osebi za prevzem, najpozneje v 30 dneh od obvestila potrošnika o odstopu. 

Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke od cenovno najugodnejše standardne pošiljke, ki jo ponuja ponudnik. 

Pri prodajnih pogodbah lahko ponudnik zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega izdelka ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je izdelek poslal nazaj, razen če ponudnik ponudi možnost, da sam prevzame vrnjeno blago. 

Kadar je pri pogodbi, sklenjeni zunaj poslovnih prostorov, blago dostavljeno na dom ob sklenitvi pogodbe, ga podjetje prevzame na lastne stroške, če zaradi narave blaga ni mogoče vračilo na običajen način po pošti. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

 

 

Obvestilo o odstopu lahko potrošnik predloži ponudniku na obrazcih, ki  so priloga Pravilnika o obrazcih v zvezi z uveljavljanjem pravice do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov (Ur. L. RS, št. 139/2023) ali z nedvoumno izjavo, iz katere izhaja, da odstopa od pogodbe. Obvestilo o odstopu potrošnik naslovi na ponudnika po pošti ali na uradni elektronski naslov.  

 

OBRAZEC ZA ODSTOP OD POGODBE

obrazec za vračilo blaga.

 

Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa od pogodbe nosi potrošnik. 

 

  1. JAMČEVALNI ZAHTEVKI V PRIMERU NESKLADNOSTI

Ponudnik jamči, da izdelki iz spletne prodaje izpolnjujejo objektivne in subjektivne zahteve za skladnost blaga, skladno z določili ZVPot-1.

Ponudnik odgovarja potrošniku za neskladnosti, ki jih je imel izdelek v času dobave in ki se pokažejo v dveh letih od dobave.

Domneva se, da je neskladnost obstajala že v času dobave, če se pokaže v 1 letu od dobave blaga, razen če  ponudnik dokaže drugače ali če ta domneva ni združljiva z naravo izdelka ali naravo neskladnosti.

V primeru neskladnosti ima je potrošnik pod pogoji in v sledečem vrstnem redu, upravičen:

  • da zahteva od ponudnika brezplačno vzpostavitev skladnosti izdelka
  • da zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

V vsakem primeru ima potrošnik pravico zahtevati povrnitev stroškov, zlasti stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza blaga, ki nastanejo potrošniku zaradi uveljavljanja jamčevalnih zahtevkov.

 

  1. VARNOST


Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil. Ponudnik osebnih podatkov ne shranjuje.

Z nakupom v spletni trgovini uporabnik izrecno soglaša, da ponudnik osebne podatke, ki jih uporabnik posreduje ob naročilu (ime, priimek, naslov, e-naslov, telefon) shrani in jih uporablja izključno za potrebe izpolnitve naročila.
 

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje in v skladu z določili ZEKom-2.

Oglasna elektronska sporočila ponudnika bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj BONI-MAT d.o.o. bo jasno razviden,

 

 

  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Oglasna sporočila ponudnika bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj.

 

  1. AŽURNOST

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh.

V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

 

  1. PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

 

V primeru težav se uporabnik lahko obrne na ponudnika po telefonu na telefonsko številko 041-567-794 (Urška Bonifarti) ali po elektronski pošti na info@ekopomurje.si. Pritožba se vloži po e-pošte na prej naveden elektronski naslov.

 

Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Stroški, povezani z uporabo komunikacijskega sredstva se ne razlikujejo od osnovne tarife.

 

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
 

 

ŽELIMO VAM PRIJETNO NAKUPOVANJE!

 

 

 

 

 

 

 

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih