SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA SPLETNE TRGOVINE ekopomurje.si
Opredelitev pojmov
1. ponudnik je BONI-MAT d.o.o. ,Lendavska 1, SI-9000 MURSKA SOBOTA
2. uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini
3. spletna prodajalna je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku
Prijava
Ob registraciji v spletno prodajalno obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo, ki ga izbere sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne prodajalne ekopomurje.si. Pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
2. kontaktne naslove, ki omogocajo hitro in ucinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
3. bistvene znacilnosti blaga oziroma storitev (vkljucno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
4. dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku)
5. pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (nacin, kraj in rok dostave)
6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno dolocene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
7. način plačila in dostave
8. časovno veljavnost ponudbe
9. rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe ; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
10. pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vkljucno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci
Postopek nakupa
Posamezen izdelek izberete s klikom na "Dodaj v košarico" in nato vpišete število kosov.
Z izbiranjem izdelkov nadaljujete s klikom na "Nadaljuj z nakupom".
Če ste si premislili oz kakega izdelka v košarici ne želite ga odstranite z klikom na "Izbriši". Število kosov lahko spreminjate kadarkoli in kliknete "Osveži".
Ko imate vse kar želite kupiti kliknete na "Na blagajno".
1) Če nakupujete prvič sedaj najprej vnesete vaše podatke pod "Registriraj se", se pravi :email, geslo (ki si ga sami izmislite) in
vaš naslov kam izdelke pošljemo. kliknete " Nadaljuj" in sledite navodilom
2) Če ste se že enkrat vpisali in nimate gesla kliknite desno od "Registriraj se" (Ste pozabili geslo?) in na email dobite takoj vaše novo geslo, katerega nato vstavite in kliknete "Prijavi se" ter sledite navodilom
3) Če ste se že enkrat vpisali in imate geslo kliknite "Prijavi se" ter sledite navodilom
Po zaključku nakupa vam spletna prodajalna samodejno "generira - ustvari" in pošlje email s podrobnostmi vašega naročila (izdelki, cene, količine, uporabnikovi podatki ...).
S tem je naročilo potrjeno, izdelki bodo poslani v najkrajšem možnem roku na vaš navedeni naslov.
Blago je možno prevzeti osebno na sedežu podjetja oziroma z hitro osebno dostavo na dom (GLS, DPD, POŠTA SLOVENIJE).
Naročila dostavljamo samo na območju celotne Slovenije, Hrvaške in Avstrije.
Če je rok dobave več kot 5 delovnih dni ponudnik o tem obvesti kupca.
Plačilo blaga in dostave je možno po povzetju pogodbeni dostavni službi (ob prevzemu blaga), po predračunu (plačilo na TRR podjetju je možno samo vnaprej kot predplačilo).
Naročilo lahko tudi prekinete kadarkoli pred potrditvijo nakupa, tako da greste na osnovno stran http://ekopomurje.si ali drugam. Če ste si premislili oz. se zmotili, kar ugotovite že po prejemu potrditve naročila na email , pa nam to sporočite takoj po emailu na info@ekopomurje.si in se sklicujete na št.naročila. To naročilo bomo smatrali za brezpredmetno oz. ga bomo stornirali.
Ponudnik izda racun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in obvestilom uporabniku, kako odstopiti od nakupa in kako izdelke vrniti.
NAČIN PLAČILA
po predračunu na žiro račun navedenem na potrditvi naročila, ki se samodejno posreduje na vaš email takoj po zaključku nakupa.
(plačilo na TRR podjetju je možno samo vnaprej kot predplačilo).
po povzetju ob dostavi Glej 'Informacije o dostavi'.
PLAČILO NA VEČ OBROKOV preko trajnika 50% ob naročilu + do 5 mesečnih obrokov npr. 150€ ob naročilu + 3x50€ na trajnik. Izvedete naročilo s plačilom po povzetju - sklicujete se na št. naročila in nas obvestite po e-pošti.
Na banki potrjen trajnik nam neposredno z vaše banke posredujete na fax : 02 526 1415. Št. žiro računa je na naročilu spodaj.
Poštnina in dostava
POŠTNINA IN DOSTAVA SE OBRAČUNATA PO PREDRAČUNU ALI OB PO POVZETJU SKUPAJ Z ZARAČUNANIM BLAGOM.
(glej 'Informacije o dostavi')
Garancija
Vsi izdelki v naši ponudbi imajo najmanj 1 mesec garancije, fontane in vodni filtri 2 leti. V primeru, da ima artikel drugačno garancijsko dobo je le ta vključena v opisu artikla. Pri spletnem nakupu garancija prične veljati z dnevom vročitve pošiljke.
Za uveljavljanje garancije na izdelek kontaktirajte prodajalca za nadaljnji postopek. Produkt pošljite v original embalaži s priloženim računom ter izpolnjen priložen garancijski list. Paket pošljite kot navaden paket. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Pri prodaji spoštujemo Zakon o varstvu potrošnikov. Prav tako poslujemo v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu.
ODSTOP OD NAKUPA
Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot) določa, da ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga. Pri prodajni pogodbi začne odstopni rok 14 dni teči z dnem, ko potrošnik pridobi dejansko posest nad blagom.
Z uveljavitvijo pravice do odstopa od pogodbe iz 43.č člena ZVPot prenehajo obveznosti strank glede izpolnjevanja pogodbe ali sklenitve pogodbe, kadar je dal ponudbo za sklenitev pogodbe potrošnik. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Kadar je pri pogodbi, sklenjeni zunaj poslovnih prostorov, blago dostavljeno na dom ob sklenitvi pogodbe, ga podjetje prevzame na lastne stroške, če zaradi narave blaga ni mogoče vračilo na običajen način po pošti. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Za uveljavitev pravice do odstopa od pogodbe mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje (vpiše se ime, fizični naslov ter, če je mogoče, telefonsko številko, številko telefaksa in elektronski naslov podjetja) o svoji odločitvi o odstopu od pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti, telefaksu ali elektronski pošti).
OBRAZEC ZA ODSTOP OD POGODBE
Skladno z ZVPot (b43.d člen) lahko potrošnik obvestilo o odstopu predloži podjetju na obrazcu (po pošti, telefaksu ali elektronski pošti), na katerem naj navede naslednje podatke:
OBRAZEC ZA UVELJAVITEV PRAVICE POTROŠNIKA DO ODSTOPA OD POGODBE
– Ime, fizični naslov ter po možnosti številko telefaksa in elektronski naslov podjetja
– Obveščam/obveščamo (*) vas, da odstopam/odstopamo (*) od pogodbe za prodajo tega blaga (*)/za zagotovitev te storitve (*)
– Naročeno dne (*)/prejeto dne (*)
– Ime potrošnika/potrošnikov
– Naslov potrošnika/potrošnikov
– Podpis potrošnika/potrošnikov (samo, če se obrazec pošlje v papirni obliki)
(*) Po potrebi se črta
Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa iz tega člena nosi potrošnik.
Učinki odstopa od pogodbe: Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu podjetje brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja). Tako povračilo podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače; v nobenem primeru pa zaradi tega povračila potrošnik ne nosi nikakršnih stroškov. Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.
Ne pošiljamo blaga, ki ga ni mogoče poslati po pošti.
VRAČILO ALI ZAMENJAVA BLAGA
V primeru, da ste prejeli izdelek, ki ne ustreza vašim pričakovanjem, ga lahko s priloženim računom vrnete neuporabljenega in nepoškodovanega oz. v originalni embalaži na uradni naslov podjetja. Stroške vračila plača kupec, stroške zamenjave pa prodajalec.
Seznanitev z odgovornostjo podjetja za stvarne napake
Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot) določa, da mora prodajalec potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.
Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
- vrne plačani znesek.
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Če obstoj napake na blagu ni sporen, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi. Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu sporen.
Veljavnost ponudbe
Pri nakupu veljajo cene objavljene na spletni strani v trenutku oddaje naročila potrošnika in je navedena na naročilu ( za prehrambene izdelke tudi plačilo ob prevzemu), za ostale artikle pa je treba plačilo izvesti v treh dneh od naročila, v nasprotnem primeru ne zagotavljamo navedeno cene pred dnevi in smatramo, da ste odstopili od naročila, razen če ni drugače dogovorjeno in potrjeno vsaj po elektronski pošti.
Vse cene vsebujejo DDV. Cene v spletni prodajalni se lahko spremenijo brez predhodega obvestila. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.
Varnost
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil. Osebnih podatkov ne shranjujemo.
Komunikacija
Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.
Pravica do odstopa od nakupa
Stranka si lahko premisli tudi podobavi. Blago je vrniti nepoškodovano v originalni embalaži. Seveda stroške pošiljanja v obe smeri krije stranka. Kupnina se vrne, odštejejo se pa stroški pošiljanja in odkupa.
Arhiviranje pogodb
Pogodba - naročilo in račun, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je trajno shranjena pri podjetju BONI-MAT d.o.o., Lendavska 1, SI-9000 MURSKA SOBOTA, v skladu z zakonskimi predpisi. pogodba je shranjena na BONI-MAT d.o.o. in vam jo na željo posredujemo na elektronski naslov. Zahtevek posredujte na info@ekopomurje.si.
Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:
1. 1. jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila
2. 2. pošiljatelj mora biti jasno razviden
3. 3. razlicne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno doloceni siva_b udeležbe v njih.
4. 4. željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati
Pritožbe
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik v osmih delovnih dneh obvesti da je prejel pritožbo, sporoči kupcu in reši primer. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodišcem.
Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših moceh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Splošni pogoji poslovanja spletne prodajalne ekopomurje.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, s priporocili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.